My Dog 2013

My Dog

Vi har haft en fantastisk helg på My Dog-mässan! Fredag och söndag förmiddag var vi där och stod i monter. Bella var jätteduktig och trivdes som fisken i vatten. Eller bullen i kaffet… Har fått träffa jättetrevligt folk, duktiga uppfödare och finfina hundar. Nöjd och exalterad! Längtar efter en stabilare tillvaro om några år då ytterligare en gris kan förgylla vardagen.

Jag har fått, höll jag på att säga, Bella har fått massvis med beröm! Hon är tydligen en väldigt fin och välskött tik. Stolt så jag exploderar. Har fått prata mycket om terapihundsarbetet och blivit inbjuden till en bullterrierträff i maj för att prata om mig och Bella och terapihundsarbetet. Det ni! Min tjej. Min lilla tjej från slummen.

Hon har tagit hela mässan med lugn. Hon som aldrig varit på något liknande tidigare. Inte varit stressad, gått undan när hon blivit trött och älskat alla som klappat henne. En familj var förbi idag och blev så kära i henne att de knappt kunde gå. De kommer skaffa bulle. Är säker.

Lämna en kommentar

Under Bella, Bullterrier, Foton, Mässor, Miljöträning, My Dog - Göteborg

Lämna en kommentar