Till Smålands djupa skogar!

På kvällspromenaden för någon kväll sedan stod det en räv och glodde på mig. Mitt på cykelbanan i centrala Göteborg. Bella hann inte se den och den pep i väg fort. Men oj vad fin den var. Tyckte synd om den när den sprang iväg. Vart skulle den ta vägen?

Vi har haft vila från träning igår då jag har jobbat mycket. Vi fortsätter med ”haka” och backa.

Imorgon ska vi åka till min familj i Småland och fira födelsedagar. Tågresa i tre timmar. Det är precis vad Bella orkar ungefär. Hon är jätteduktig på att åka tåg. Sover bara och bryr sig inte om andra djur.

Mina föräldrar har två gammelhundar (shetland sheepdog och en blandis) samt en senil katt. Katten styr huset med järn…tass? Och brukar vara måttligt road av att Bella hälsar på. Det brukar förvisso inte lillhunden heller vara. Han avskyr Bella. Bella tycker det är helfestligt!

Lämna en kommentar

Under Bella, Bullterrier

Lämna en kommentar